OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

 

VÁŠ CÍL - ŠTÍHLÉ, TVAROVANÉ TĚLO

Mít štíhlé, tvarované a zpevněné tělo. A kdo by také nechtěl vypadat dobře? Každý rok se na trhu objeví spousta diet na hubnutí, přičemž většina z nich nefunguje - z důvodu nedostatku pohybu, denního stresu a jojo efektu. Výsledkem jsou oslabené svaly, vazivové tkáně, celulitida a nakonec rezignace a kapitulace místo dobře vypadající postavy a zdravého životního stylu. Vyzkoušejte efektivní tvarování těla FIT-BODY high-tech trénink!

Hubnutí a tvarování postavy: Existuje způsob, jak se dostat z nekonečných diet.  Svaly jsou jako neustále spalující motor. Znamená to, že čím větší svalová hmota, tím více kalorií se spálí a tím snadněji lze regulovat tělesnou hmotnost a efektivněji tvarovat postavu.Obecně platí, že svaly spotřebovávají více energie než tukové tkáně. Proto je budování svalové hmoty velmi důležité pro hubnutí. Vzhledem k tomu, že svaly jsou těžší než tuk, ztratíte menší váhu než v porovnání s dietami na hubnutí, kde je polovina ztráty hmotnosti způsobena redukcí svalové hmoty.Není však důležité, co říkají váhy, ale především to, jak se cítíme a vypadáme.  Proto, dobře trénované svaly vedou k hmatatelnému a viditelnému zlepšení Vaší postavy, kterého si budete užívat dlouhodobě.

Tvarování  těla a prevence celulitidy: Nejúčinnější způsob, jak předcházet nepěkně vypadající celulitidě je zpevnit vazivové tkáně v kombinaci se systematickou redukcí tuků a tělesné hmotnosti.Pravidelný a intenzivní trénink pomáhá snižovat nadbytečný tělesný tuk, posiluje svaly, což pozitivně ovlivňuje metabolismus. Především systematický program na posilování svalů hraje velmi důležitou roli: dobře trénované svaly napínají vrchní pokožku, která je hladká a pružnější.Co je nesmírně důležité, je trénovat pravidelně s adekvátní úrovní intenzity. Této intenzity se ne vždy dosáhne při aerobní vytrvalosti nebo tradičním svalovém tréninku. Výhodou FIT-BODY high-tech tréninku je, že umožňuje  s vysokou intenzitou procvičovat současně všechny svalové partie. Takže budete při  jednom tréninku tvarovat, hubnou i se zbavovat celulitidy.  To je asi snem každé ženy…

 

 

 

ZDRAVÍ ŽIVOTNÍ STYL - CÍTIT SE FIT

Bolest zad je jednou z nejčastějších nepříjemností způsobená současným způsobem života. Nedostatek pohybu, špatná strava, nemoci, stres a nevhodné pracovní prostředí jsou častými příčinami bolestí zad. FIT-BODY high-tech trénink pomůže tyto problémy překonat. FIT-BODY high-tech trénink umožňuje systematicky předcházet bolestem zad a dle několik provedených studií zmírňuje bolesti zad po 2 až 6 týdnech tréninku: během 2-4 týdnů se snížila četnost a doba trvání obtíží až o 80%, může bolest zad dokonce zcela vymizet doba trvání každodenních typických bolestí zad (způsobená např. zvedáním těžkých břemen, chůzí, shýbáním se, těžkou fyzickou prací, sportem, řízením auta nebo sezením po delší dobu) se zlepšila až o 30%.

Silné a zdravé tělo plné energie: Klasický silový trénink ovlivňuje především povrchové svaly. Naproti tomu, FIT-BODY high-tech trénink posiluje též hlouběji umístěné posturální zádové svaly udržující vzpřímenou polohu páteře. Impulsy dodané externí elektrickou stimulací aktivují každý malý sval a dostávají ho na své specifické silové optimum. S pomocí FIT-BODY high-tech tréninku je možné upravit svalové dysbalance a ovlivnit symetrii svalového napětí v těle. Elektrická stimulace řeší problémy, které se obvykle objevují u konvenčních silových tréninků - eliminuje nadbytečný nápor na obratle a tím i nápor na pasivní pohybový aparát. FIT-BODY high-tech trénink ulevuje od bolesti již během tréninku. Používané svaly dosáhnou lepšího klidového napětí díky neustálému střídání zvýšeného svalového napětí a svalové relaxace. Navozená svalová koordinace může zmírňovat a ovlivňovat šlachové záněty. Prostor mezi obratli se zvětšuje a tím se optimalizuje zásobování meziobratlových plotýnek živinami. Proto FIT-BODY high-tech trénink může být řešením Vašich bolestí zad. Kromě pozitivního účinku na zmírnění bolesti zad je FIT-BODY high-tech trénink, na rozdíl od klasických svalových tréninků, velmi šetrný ke kloubům, šlachám a dalším vazivovým tkáním.

 

EMS TRÉNINK - SÍLA, VYTRVALOST, RYCHLOST

Pomocí elektrické stimulace je možné dosáhnout silnější napnutí svalstva jako při vědomém vynaložení síly. EMS má mimořádné účinky na rychle se stahující vlákna svalů, hlavně z hlediska růstu síly a hypertrofie.  Rovněž je třeba vyzvednout tvrdnutí / zesílení kmenového svalstva. Pravidelné tréninky s EMS technologií mají za následek růst  schopnosti silové vytrvalosti. Silová vytrvalost se projevuje ve schopnosti odolat únavě tím, že trénovaná osoba je schopna odporovat déletrvající silové zátěži, což je důležité hlavně v každodenním životě. Zlepšení jsou patrné již v krátkém čase.

Dobře vypadat a podávat vysoký výkon to jsou jedny z požadavků dnešní doby. Více než kdykoliv předtím je zpevněná atletická postava symbolem úspěchu - jak v pracovním, tak i soukromém životě. Cílem systematického posilovacího tréninku je zvýšit fyzické schopnosti. Různá škála odborníků pracuje s těmito základními schopnostmi:  sportovní  trenéři, trenéři fitness, učitelé sportovní výchovy, vědci, lékaři a terapeuti - všichni mají různé metody, kterými chtějí zvýšit výkonnost svých klientů. Nicméně všichni musí bojovat se stejným problémem: trénink vyžaduje obrovský časový výdaj na to, aby se zlepšila jen jedna ze základních schopností.  Teď však přichází nová metoda: elektrická stimulace svalů!

Zlepšení vytrvalosti: Při celotělové EMS tréninku pozorované osoby disponovaly zvýšenou schopností vytrvalého výkonu. Vedle lokálním zlepšení vytrvalosti můžeme předpokládat i všeobecné zlepšení, protože trénink stimuluje více než 1 / 6 kosterních svalů. Dobře vytrénovaná silová vytrvalost a maximální síla jsou určujícími faktory základní fyzické úrovně. Několik lékařských studií prokázalo, že elektrická stimulace aktivuje svalovou hypertrofii vysoce účinně. Silová vytrvalost je definována jako odolnost vůči svalové únavě v dlouhotrvajícím silovém výkonu. Je to též důležitý předpoklad pro vysokou aerobní vytrvalost.  

Trénink pro rychlou sílu: Obrácením Hennemannovho principu spolčování při elektrické stimulaci aktivují nejprve rychlé svalová vlákna. EMS trénink prováděný tedy v porovnání s tradičními posilovacími metodami také nabízí optimální podmínky pro rychlosilové sportovce. Ve sportovní praxi je rychlost určujícím faktorem. Rozdělení svalových vláken je jedním z rozhodujících faktorů. Rozlišujeme mezi rychlými svalovými vlákny a pomalými svalovými vlákny.  Zatímco konvenční metody umožňují maximální výkon pouze zvýšením síly, FIT-BODY high-tech trénink též zvyšuje rychlost provedení pohybu, a to bez velkého náporu na pasivní pohybový aparát! Elektrické impulsy ovlivňují rychlá svalová vlákna nesmírně efektivně a napřímo. Proto je elektrická stimulace svalů nezbytná pro sportovce orientované na výkon!

FIT-BODY high-tech trénink zvyšuje maximální výkon pomocí zvýšené rychlosti pohybu. Hodnoty, které byly naměřeny různými studiemi potvrzují skutečnost, že trénink celého těla pomocí elektrické stimulace svalů je minimálně o 40% intenzivnější než tradiční silový trénink s činkami a váhami! Během 4 týdnů byla zaznamenána zvýšená kapacita výkonnosti, zvýšil se maximální výkon až o 30%, zvýšila se síla až o 17%, a během 12 týdnů hodnoty vytrvalostně silového tréninku vzrostly až o 108%!

Budování svalu ( hypertrofie ): Zmíněný růst maximální síly, dosažený díky tréninku s EMS technologí, se prakticky dá odvodit ze zvětšení svalové hmoty. Zvětšení obvodu hrudníku, ramen a nohou je často patrné již po krátkém tréninku, což z estetického hlediska hodnotí kladně hlavně muži.U žen, protože mají jiný hormonální systém (úroveň estrogenu ) je vliv hypertrofie slabší. V jejich případě je možné dosáhnout formování těla určitou svalovou " šněrovačkou ", snižováním tukových vrstev pomocí pravidelného EMS tréninku, a také zdravým stravováním. V podstatě EMS trénink může ženy cíleně "dělat štíhlejšími "!

Vyrovnání muskulární dysbalance, vybudování atrofované svalstva: Jedním z nejdůležitějších účinků prováděného EMS tréninku je vyrovnání svalové dysbalance trénováním nosných svalů, jak hluboko ležících zádových svalů, břišních svalů a svalů pánevního - sedací části. Vědomé používání a kontrolování těchto svalových skupin je pro lidi v naší společnosti, v každodenním životě často opomenuty. Důsledkem čehož jsou časté bolesti zad a i potíže s inkontinencí. Pomocí EMS tréninku se ale tyto oslabeného svaly mohou vědomě a účinně trénovat čímž dojde k posílení těchto svalů. 

Zlepšení pohyblivosti: Omezená pohyblivost kloubů stěžuje každodenní pohyb, vytratí se agilita a pohyb svalů je strnulý. Následkem strnulosti je špatné držení těla. Vyrovnání svalové dysbalance účinkem EMS tréninku, přináší i lepší pohyblivost kloubů. Mimo toho EMS trénink způsobuje i lepší krevní oběh.

Sportovně -specifické zvyšování výkonu ve sportu: Silové schopnosti jsou v mnoha sportech ohraničujícími faktory výkonu. Cílené budování silových schopností v závislosti od sportovní disciplíny,  kvalita napnutí svalů, vyrovnání nerovnováhy svalů, zlepšení koordinaci pohybů je několik důležitých prvků, které dokáže EMS prováděný trénink poskytnout v zájmu zvýšení výkonově orientované síly. Tím je možné zlepšit celou stavbu těla sportovce. Přenesením výkonu na cílovou techniku ​​dosáhneme všeobecné zvýšení výkonu. Šetření času je v případě soutěžních sportovců důležitým argumentem ve prospěch používání EMS tréninku.

Pooperační zotavení svalů: Lékařskými studiemi  byly prokázány dobré výsledky elektrostimulace při rehabilitačních opatřeních, po operaci zpomaluje atrofii,  respektive pomáhá v rychlejší regeneraci svalů. Obzvláště slibná byla aplikace elektrostimulace v akutní fázi, krátce po zákroku.V případě zranění nebo v případě operací, když noha musí odpočívat v sádře, je také doporučená stimulace druhé nohy, protože účinek hypertrofie prostřednictvím takzvaného crossover vlivu se může objevit i na odpočívající noze.

 

 

ASPEKTY ESTETICKÉ

Terapie proti celulitidě: Ženy kvůli jejich hormonálnímu systému mívají problém celulitidy (pomerančová kůže). Kůže žen je velmi tenká a pod tím ležící tuková tkáň je výraznější. O takzvané "pomerančové kůži" mluvíme tehdy, když vazivo již není schopno dále udržet tukové buňky a tak se tukové buňky přes prohlubně v kůži stávají viditelnými. Čím jsou tukové buňky větší, tlustější, tím je celulitida silnější. Je podmíněna geneticky a možnost vzniku zesiluje nadváha, málo sportu a také kouření. Elektrostimulační trénink má několik účinků proti celulitidě: účinné napnutí vaziva, povzbuzování krevního oběhu a "rozbití" přebytečných tukových buněk pod vlivem masáže. Díky vlivem stimulace se vzhled kůže rychle zlepšuje.

Odbourávání nahromadění tuku na stehnech: Místní nahromadění tuku na stehnech je jedním z velmi rozšířených ženských problémů, který často vede i k psychickým problémům. Rychlé a masivní zlepšení tohoto problému je možné dosáhnout použitím použitím EMS tréninku. Pomocí toho se zlepší krevní oběh, čímž se oživí i podkožní vrstvy, což vede k odstranění tukových usazenin a posílení vaziva (viz. celulitida).

Aktivace látkové výměny: V případě EMS tréninku je možné vedle zlepšení krevního oběhu orgánů a tkání konstatovat i nárůst aktivity enzymů a tak se dostane řadu i optimalizace látkové výměny svalů (přísun glukózy, zlepšení přepravy laktátu a kalcia). Při snižování tělesné váhy během tréninku je důležitým aspektem zpřístupnění energií přes tuky. Prostřednictvím oživené ATP resyntézy budou mít svaly více energie na zvládnutí budoucích zátěží a kvůli tomu se vyvine větší možnost zatížitelnosti.

Pokles váhy a tuku: Pokus ušetřit "zbytečné" kalorie často vedou klienty k jednostranným a nevhodným stravovacím návykům. Takto dochází ke snížení váhy na úkor svalových tkání. Kombinování špatného stravování, nedostatku pohybu, respektive přehnaných tréninků vytrvalosti vede ve velké míře "k nesprávnému směru i ve vývoji látkové výměny". Tělo při nedostatku bílkovin, které sval chrání, redukuje váhu na úkor svalové tkáně. Po ukončení diety a nástupu tzv. "JOJO" efektu se ztracené kilogramy vrátí v podobě tukových zásob, což je v konečném důsledku horší než před zahájením diety, neboť tukové zásoby nahradí i ztracený úbytek svalové tkáně. Jako jedním z možných řešení je individuální sestavení jídelníčku - ušité na míru a zároveň podrobné sledování klienta na bioimpedanční váze, kde se dá úbytku svalové tkáně včas zabránit.

Trvalé snížení tělesné váhy a tuku je možné vybudováním beztukové svalové hmoty a to nejlépe  pomocí EMS tréninku. Vysoká aktivita látkové výměny během EMS tréninku, či po něm zapříčiní vysokou pracovní látkovou výměnu a základní látková výměna se trvale zvýší z důvodu nárůstu svalové hmoty. Paralelně aplikovaným zdravým stravováním je možné tělesnou váhu rozumně a dlouhotrvající stabilizovat.

Díky snížení váhy a tuku u žen během EMS tréninku je možné zjistit i snížení obvodu těla, hlavně v problematických partiích: v pase, bocích a na stehnech. Přitom se mohou stát napnutejšími i partie jako hrudník a ramena .

Nárůst rozměrů u mužů: V případě mužů je možné EMS tréninkem dosáhnout snížení obvodu v oblasti pasu, zároveň svaly hýždí zůstávají beze změny, respektive trochu narostou. Tak se může u mužů zlepšit důležitý ukazatel sklonu k infarktu (kvocient pás - bok), a tím se značně sníží nebezpečí infarktu. Dále vlivy hypertrofie umožní nárůst ramen, hrudníku, zad a nohou, což může zvýšit i sebevědomí.

Povzbuzení krevního oběhu, masáž: Zlepšení krevního oběhu tkáně celého těla a také svalů a kůže je možné dosáhnout EMS tréninkem přes ohřívání se těla a pumpovací vlivem svalstva.

Díky zvýšení krevního oběhu se značně zlepší vzhled pokožky (světlejší a napjatější), dochází k zajištění optimalizace výživných látek. Zplodiny látkové výměny (metabolity) se stávají snadněji odstranitelné a tak i regenerace je lepší. Dále se napomáhá zvýšení aktivity přepravy lymfy přes lymfatický systém. Dráždění kožních receptorů vegetativního nervového systému aktivuje vnitřní orgány. Takto oživuje EMS trénink například trávení a peristaltiku.

Dalším z důvodů, proč podstoupit High-tech trénink  je právě prevence zranění způsobených přetížením svalů při tréninku nebo přetížením nedostatečně posílených svalů. Používáním programu regenerace se urychluje zotavení svalů mezi tréninkovými zátěžemi nebo závody a zároveň se zvyšuje odolonost svalů proti zranění. Rovněž lze používat stimulaci pro vyrovnání svalové dysbalance s minimálním zatížením kloubů, šlach a vazů, které mohou mít sníženou funkci.

Metoda EMS se ve zdravotnictví využívá k bohatému programu rehabilitací po úrazech pohybového aparátu. Dále například pro prevenci svalové atrofie.  Je vědecky doloženo, že pomocí metody EMS můžeme zvyšovat fyzickou zdatnost a zlepšit kondici a vyformovat postavu.